UBYTOVACÍ ŘÁD
- Hotel je oprávněn ubytovat pouze řádně přihlášeného hosta. Za tímto účelem host vyplní hotelovou přihlášku a předloží svůj platný občanský průkaz nebo cestovní pas.
- Hotel vydá hostovi při nástupu k ubytování ubytovací průkaz se jménem hosta, číslem pokoje a datem začátku a konce ubytování. Při opakovaném příchodu se host na požádání prokazuje ubytovacím průkazem.
- Hotel odevzdá hostovi prostory vyhrazené mu k ubytování ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistí mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním.
- Host používá prostory, které mu byly k ubytování vyhrazeny, jakož i společné prostory hotelu. V těchto prostorách nesmí host bez souhlasu hotelu provádět žádné podstatné změny (přemísťovat zařízení, provádět jakékoliv zásahy do elektrické sítě nebo jiných instalací). Host užívá služeb, jejichž poskytování je s ubytováním spojeno.
- Host nepoužívá v pokoji vlastní elektrické spotřebiče, s výjimkou elektrických spotřebičů sloužících osobní hygieně (holicích strojků, masážních strojků, sušiček vlasů apod.) a nízkopříkonových spotřebičů sloužící osobní potřebě (notebooky, dobíječky k videokamerám apod.).
- Host při odchodu z pokoje uzavře okna, uzavře vodovodní kohoutky, vypne elektrické přístroje, zhasne světla a pokoj uzamkne.
- Z bezpečnostních důvodů není dovoleno ponechávat děti do deseti let bez dozoru dospělých v pokoji a ostatních prostorách hotelu.
- Host může přijímat návštěvy na pokoji pouze se souhlasem hotelu a to v době od 7:00 do 22:00 h. Za návštěvy po 22:00 h musí host zaplatit 1 noc ubytování.
- Host, který se ubytuje před 6:00 h, uhradí cenu ubytování za celou předcházející noc.
- Psi, kočky a jiná zvířata mohou být umístěna v hotelu pouze se souhlasem hotelu.
- Host dodržuje noční klid v době od 22:00 do 7:00 h.
- Snídaně je podávána formou švédských stolů ve snídárně denně od 7:00 do 10:00 h. Pokud si host chce odnést ze snídaně svačinu, má možnost si v recepci zakoupit svačinový balíček a sám si ho dle potřeby naplnit snídaňovým sortimentem. Vynášení snídaňového sortimentu mimo svačinový balíček a vynášení nádobí mimo prostory restaurace není povoleno.
- Úklid pokojů probíhá denně mezi 9:00 a 16:00 h. Pokud host žádá výměnu ručníků, zanechá použité ručníky v koupelně na podlaze. Jestliže host úklid nevyžaduje ani nechce být na pokoji jinak rušen, pověsí zvenku na kliku vstupních dveří do pokoje ceduli „Prosím, nerušte“. Z bezpečnostních důvodů si hotel vyhrazuje právo vstoupit i do pokoje označeného touto cedulí a to po předchozím upozornění hosta.
- Hotel doporučuje hostům, aby si ukládali a zamykali cennosti do pokojového trezoru. Za ztrátu či poškození cenností volně ponechaných v pokoji či společných prostorách hotelu nenese hotel žádnou odpovědnost.
- Všechny prostory hotelu jsou nekuřácké. V pokojích i ve všech společných prostorách hotelu je kouření zakázáno. Při porušení tohoto zákazu bude hostovi účtován poplatek ve výši 200 EUR za pokoj.
- Rozdělávání ohně (vč. zapalování svíček) v pokoji nebo jiném prostoru hotelu je zakázáno.
- Ubytování nemůže být poskytnuto osobám, které jsou postiženy infekčním nemocněním nebo kožními parazity a osobám, které jsou pod vlivem alkoholu nebo omamných látek.
- Za škody na majetku hotelu nebo na majetku jiných hostů způsobené hostem přímo nebo způsobené v důsledku porušení ubytovacího řádu odpovídá host. Za škodu je považováno i nestandardní znečištění pokoje, kouření na pokoji, nestandardní znečištění, poškození či ztráta hotelového prádla a jiného vybavení pokoje. Za škodu je host povinen uhradit hotelu poplatek určený hotelem.
- Host užívá pokoj po sjednanou dobu. V den odjezdu opustí host pokoj a odhlásí svůj pobyt do 11:00 h. Neučiní-li tak, je hotel oprávněn účtovat hostovi pobyt za další den. V případě, že hotel má tento pokoj již dříve rezervovaný a neodhlášený host není v hotelu přítomen nebo neuposlechl výzvu, vyhrazuje si hotel právo vyklidit pokoj a uložit věci hosta na bezpečném místě, aby pokoj mohl užívat host, který si jej rezervoval. Za případné škody na majetku hosta vzniklé při vyklízení jeho věcí z pokoje nenese hotel žádnou odpovědnost.
- Host může odstoupit od ubytovací smlouvy před uplynutím sjednané doby. Host může nárokovat vrácení částky za každou neodbydlenou noc, kterou oznámí recepčnímu do 11:00 h dne předcházejícímu novému datu odjezdu, a to za předpokladu, že typ hostovy rezervace umožňuje návrat peněz. Návrat peněz proběhne prostřednictvím místa, kde host platil, tedy přímo v hotelu nebo prostřednictvím zprostředkovatele.
- Host je povinen uhradit částku za ubytování a další objednané služby při příjezdu do hotelu. Další poskytnuté služby (konzumaci z minibaru, telefonní hovory, parkoviště, taxi a jiné), případné storno-poplatky a poplatky za poškození nebo nadstandardní znečištění pokoje je host povinen uhradit během pobytu. U cen sjednaných v cizí měně (EUR) je při platbě v CZK či platbě kreditní kartou proveden přepočet dle aktuálního fixního hotelového kurzu, který je vystaven v recepci. Hotel si vyhrazuje právo na vybrání zálohy pro uhrazení dalších služeb a poplatků, které mohou v souvislosti s ubytováním vzniknout a to ve výši 5 000 Kč za každý pokoj.
- Hotelové parkoviště je nehlídané. Hotel nenese žádnou odpovědnost za případnou škodu na vozidle nebo za případné odcizení vozidla, které na hotelovém parkovišti parkuje, na parkoviště vjíždí nebo z něj vyjíždí. Za poškození vlastního vozidla, majetku jiného hosta nebo majetku hotelu, ke kterému dojde při vjíždění nebo vyjíždění z hotelového parkoviště, je odpovědný host. Host je povinen uhradit způsobenou škodu poškozenému. Host je povinen opustit hotelové parkoviště nebo vrátit parkovací kartu v den ukončení pronájmu do 12:00 h.
- Pokud má host během ubytování nějaká přání nebo stížnosti, může oslovit příslušný hotelový personál, který vyvine maximální snahu vyhovět hostovu přání. Přání a stížnosti hostů přijímá a vyřizuje také ředitel hotelu na e-mailové adrese manager@avehotels.cz nebo v rámci dotazníků, které jsou k dispozici na pokoji.
- Host je povinen dodržovat tento ubytovací řád. Pokud host s některým z výše uvedených bodů nesouhlasí, smlouva o ubytování nemůže být uzavřena a rezervace hosta je zrušena. Pokud host v hotelu hrubě poruší dobré mravy nebo hrubě poruší ustanovení tohoto ubytovacího řádu, má hotel právo od poskytnutí ubytovací služby před uplynutím sjednané doby odstoupit bez náhrady.
Platnost od 1. 1. 2015